Buna din nou,

Sunt angent in campania Buzzaar si am ocazia sa testez crema Nivea Care.

Intrebarea lor este daca aceasta crema este WAW sau nu :)

Dupa completarea chestionarului,selectia s-a facut rapid,am fost contactata si in cateva zile coletul era deja in posesia mea.







Kitul contine: -Noul produs Nivea Care
                       -O brosura informativa
                       -20 de mostre Nivea Care
                       -O perie rotunda de par








Am citit toate materialele informative,pentru ca mai apoi sa trec la testarea propriu zisa.

Este ambalata intr-un recipient generos de 50 ml,gramaj perfect pentru folosirea acesteia in decursul unei luni.

Are un sigiliu deasupra,pentru a nu isi pierde proprietatile,usor de indepartat.


Recipientul este usor,din plastic,deci il putem lua in vacanta fara probleme.


Ingredientele sunt la vedere,deci daca avem vreo alergie la unul dintre ele,le putem vizualiza cu usurinta.



Textura este una foarte fina,cremoasa.Culoarea este alba,iar mirosul este delicat si nu foarte puternic.Se absoarbe imediat in piele.

Am folosit-o atat pe fata,maini si corp.



Toate zonele au fost perfect hidratate,senzatia de piele grasa si incarcata nu a fost prezenta,iar mirosul discret si fresh iti dau o nota de curatenie.

Eu sunt perfect multumita de aceasta crema,cu siguranta am sa o cumpar in continuare pentru rutina mea zilnica.


Pentru ca am primit si cateva mostre,le-am impartit prietenelor sa nu ma bucur singura de minunata crema.






Am primit feedback-uri pozitive de la prietenele mele,deci putem striga in gura mare ca noua Nivea Care este WAW...WAW...WAW



Ca sa incheiem intr-o nota vesela si optimista,va urez Sarbatori Fericite alaturi de cei ce ii iubiti si sa aveti surprize placute de la Iepuras,cel putin atat de placute precum le-am avut eu de la Nivea si Buzzaar


Pupici de la Cris


‪#‎buzzaar‬ ‪#‎niveacare‬

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Un eveniment fericit-am fost aleasa sa testez o minunatie

Atunci cand tusea ne da batai de cap