Buna dragele mele,


Azi vreau sa va vorbesc despre noua branza tartinabila de la Hochland,Tartino. #buzztartino

Dupa cum stiti,cei de la Hochland au mereu produse bune si gustoase si vin cu ceva nou,de fiecare data.

De data aceasta ,ne-au surprins(placut...ce-i drept ) cu un produs inovator(eu nu am mai vazut ceva similar pe piata din Romania) ,Hochland Tartino se numeste si vine in trei variante,ambalate individual,sub forma de tub,Tartino cu Rosii,Tartino cu Spanac si Tartino Natur.


Fiecare este prevazut cu un cap modelator,fie sub forma de steluta,trifoi sau saghetti,tocmai spre a ne ajuta sa modelam branzica in diferite forme si sa obtinem sandvisuri aspectuoase.

Ambalajul este placut,dozajul este de 100 g ,suficient pentru folosirea lui odata.

Crema de branza este fina si gustoasa iar ingredientele folosite la prepararea ei sunt naturale.

Astfel,lasand imaginatia sa zburde realizam sandvisuri  vesele sau difetite personaje de poveste spre deliciul si incantarea celor mici.
Toata lumea este fericita,copilasii ca se joaca iar noi mamicile ca papa tot din farfurie.



Nu trebuie sa ne limitam doar la sanvisuri,branzica cremoasa poate fi folosita si la tarte,bulete sau snitele fantezie.





La tarta cu ciuperci am amestecat un tub de branza tartinabila natur cu smantana,ou si marar si am turnat peste ,ciupercile calite.20 de minute la cuptor si masa a fost gata!




Buletele ...nimic mai simplu:piure de cartofi,Hochland Tartino,cascaval ras,ou,sare,piper si au devenit aurii imediat in uleiul incins bine.




Multumim Hochland pentru minunatele produse,de acum nu vor lipsi din frigiderul nostru.
Asteptam si alte produse care sa ne incante prin gust,textura sau inovatie.


Pupici de la Cris!


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Un eveniment fericit-am fost aleasa sa testez o minunatie

Atunci cand tusea ne da batai de cap