........Nu am folosit niciodata,nu le-am dat nicio sansa,nu am avut incredere in ele,nu m-au interesat....asta in trecut...ca acum nu stiu cum am putut trai fara ele pana acum.
Este vorba despre sampaonele uscate Batiste . 




 Ca o mica descriere,sunt sub forma de spay,de diferite capacitati,exista si variante mini,tocmai bune de luat in geanta.
Eu am folostit Batiste XXL Volume si Batiste Cherry.

Intreaga gama o gasim in reteaua de farmacii Sensiblu sau daca va este mai simplu le gasiti foarte usor si online.





Samponul uscat Batiste XXL Volume da un volum de invidiat,este usor de aplicat si reimprospateaza parul imediat.
Samponul uscat Batiste cherry miroase divin,sebumul este repede absorbit iar parul poate fi coafat imediat.
Le-am testat pe amandoua,rezultatele pe mine m-au satisfacut si mi-am schimbat parerea initiala despre aceste produse.









Tehnica de aplicare este una foarte simpla si comoda.
Agitam foarte bine recipientul si de la o distanta de 30 cm aplicam la radacina parului,incepand din fata pana in spate,pe carari.
Masam foarte bine radacina.
Nu va speriati de pudra alba,ea dispare odata cu tot sebumul.
Periem parul in mod obisnuit si coafam parul sau pur si simplu il lasam asa si suntem '' ready to go''.
Serios?? Si asta doar in doua minute?? Daaaa....daaaa....daaaa....
Convingeti-va...nici eu nu am avut incredere,desi vedeam tutoriale pozitive si acum nu plec din casa fara unul in geanta.
#buzzbatiste



Pupici de la Cris :)

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Un eveniment fericit-am fost aleasa sa testez o minunatie

Atunci cand tusea ne da batai de cap