Primavara aceasta se poarta Dove



Nu a venit ea,primavara cu temperaturi blande,dar scapam noi de vremea rea.

Abia astept sa alerg in curtea bunicilor in picioarele goale,sa-mi usuc parul in bataia vantului,iar soarele sa ma mangaie usor cand citesc cartea mea preferata in hamacul colorat.
Deocamdata sunt doar vise,dar cu optimism vom ajunge si in acea poveste.

Ceea ce este cert,ca indiferent unde ne aflam si indiferent ce anotimp ne inconjoara,rutina noastra zilnica de ingrijire,include si ingrijirea mainilor.

Citeam undeva ca mainile sunt ca o carte de vizita a unei persoane si o sa radeti,sunt sigura dar barbatii se uita prima data la mainile unei doamne.Si noi doamnele,nu-i asa ca dorim sa facem intotdeauna o buna impresie?

Ca sa nu mai vorbim de mangaierea ce o oferim copiilor si care nu de putine ori se termina cu o afirmatie ce ne da pe spate la propiu : ''Mami,ce maini catifelate ai''.

Produsul pe care pe mine ma face fericita,atat prin ochii mei cat si prin ochii celor care ma inconjoara,este sapunul lichid -crema Dove Original.



Pur si simplu,acest produs,transforma spalatul mainilor intr-un act de frumusete.Prin folosirea zilnica,mainile noastre sunt ajutate sa ramana fine si catifelate,in ciuda tuturor agresiunilor zilnice gen frig,umezeala,detergenti de vase etc.


Acest săpun lichid îţi curăţă mâinile cu o formulă specială, îmbogăţită cu ¼ cremă hidratantă .Nu trebuie decât să-ţi torni în palme săpunul-cremă lichid Dove Original şi să formezi o spumă bogată, înainte de a clăti. 

Vi se poare complicat?
Mie deloc.

Recipientul are 250 ml si este prevazut o mica pompita care ne ajuta la dozarea eficienta.
Exista si rezerva de 500 ml deci pentru doua reumpleri.
In afara de varianta Dove original,folosita de mine,mai sunt si Dove Fresh Touch,Dove Purely Pampering si Dove Fine Silk pe care ,cand reusesc sa le incerc va povestesc si voua.



Nu uitati , ''Dove este diferit'' si in acest fel si noi suntem diferite,printr-o atingere catifelata si maini rasfatate cu produse hidratante.
#buzzdove



Comentarii

  1. Am testat si eu sapunul de la dove si mi s a parut foarte bun...hidrateaza ft bine! Este minunat!

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu imi simt mainile hidratate si fine dupa ce ma spal cu Dove.Imi place mult articolul tau!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un eveniment fericit-am fost aleasa sa testez o minunatie

Atunci cand tusea ne da batai de cap