Relaxare si un somn linistit,SEDIRELAX

Trecem cu totii prin momente ale vietii in care stresul si oboseala nu ne dau pace.

Incercam sa ne relaxam dar somnul nu este odihnitor asa cum ne-am dorit dupa o zi lunga petrecuta in fata calculatorului,exemplul meu.

Recurgem deseori la o cana de lapte cald sau un ceai aromat,dar vedem ca aceste mici trucuri nu ne sunt de folos.

Eu am descoperit SEDIRELAX,un produs de la Ayurmed , un supliment alimentar ce contine o serie de plante ayurvedice care contribuie la adaptarea organismului la stres,la mentinerea calitatii somnului,la relaxarea organismului si la mentinerea capacitatii de concentrare si memorare.



Sustine totodata functionarea normala a sistemului nervos in situatii de agitatie emotionala,surmenaj,suprasolicitare intelectuala si fizica. 

Acest produs contribuie la protejarea celulelor impotriva stresului oxidativ si la mentinerea vitalitatii si echilibrului natural al organismului.

Cu atatea promisiuni bifate,este unul potrivit nevoilor oricaruia dintre noi,prinsi de multe ori in graba asta cotidiana din care cu greu iesim seara de seara,atunci cand vine vremea dormitului.

Il incerc de aproape doua saptamani si acestea sunt lucrurile pe care le-am simtit eu ca si o schimbare a starii mele:

-calitatea somnului este mai buna
-reusesc sa ma concentrez mult mai bine,iar capacitatea de memorare a crescut considerabil
-sunt mult mai linistita si relaxata
-fac fata mai bine stresului de zi cu zi

Ingrediente

Ginkgo biloba (cu rol in reglarea circulatiei cerebrale)
Busuioc ( combate stresul si creste rezistenta organismului la stres)
Roinita (are capacitatea de a relaxa masa musculara si actioneaza ca un usor sedativ)
Sunatoare ( mentin relaxarea si somnul linistit)

Doza recomandata este 1-2 tablete de 3 ori pe zi,administrate cu o jumatate de ora inainte de masa sau la o ora dupa masa.
Se comercializeaza in flacoane de 50 sau 100 de tablete.

Nu-mi ramane decat sa va recomand si voua acest produs,ca fiind unul care pe mine m-a ajutat sa trec peste mici neajunsuri, (somn putin,agitatie,anxietate)si care prin puterea plantelor ayurvedice medicinale m-a ajutat sa-mi recapatat echilibrul.



Folositi produse de relaxare si voi? Care sunt acestea?


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Un eveniment fericit-am fost aleasa sa testez o minunatie

Atunci cand tusea ne da batai de cap

Unde mai mancam atunci cand iesim in oras?