Iluminat in stilul Loft

Am primit o provocare si anume aceea de a ilumina doua camere dintr-o vila superba,in stilul Loft.
Vila este una veche,cu tavanul foarte inalt,cu o singura fereastra centrala dar foarte mare cu tocarie metalica formata sin multe patrate metalice si ele..Peretii sunt nefinisati,griul betonului fiind foarte prezent,tavanul est alb imaculat,iar dusumeaua este din lemn nelacuit.

Dar sa va spun cam cum stau lucrurile cu stilul Loft.
Loft este un stil de viata ,pe care foarte putini il aleg sau il inteleg.Trebuie sa fii o persoana libera si nonconformista,un visator as putea spune.
Usurinta de a combina noul cu vechiul sau materialele brute gen caramida ,peretii din beton cu elemente noi,hight-tech, caracterizeaza acest stil si ii da valoarea care o merita.
Bugetul nu ar trebui sa fie unul costisitor,dar totusi micile detalii costa.
Eu m-am ocupat de iluminatul acestui loc minunat.

Am avut emotii dar am gasit colaboratorul perfect care prin produsele sale chiar m-au inspirat in alegerea si definirea acestui stil cerut de proprietar.
Este vorba despre SAVELECTRO , un magazin online pe care l-am descoperit cautand corpuri de iluminat vintage.

Lumina naturala patrunde doar prin fereastra pe care v-am descris-o anterior si tanand cont ca este vorba despre un open-space,gen living-room si printr-o scara minimalista se urca in spatiul destinat dormitului,acesta iluminare este suficienta pe timp de zi.

Provocarea incepe atunci cand vine seara si ne dorim si intimitate dar si vizibilitate.
Aceste corpuri de iluminat vintage sunt simpliste dar cu un impact vizual maxim.Am ales acest model pentru zona centrala a tavanului,chiar deaspupra canapelei si a mesei de cafea dar la care am asociat becuri vintage . Lumina data de ele este una calda iar faptul ca atarna frumos ,mai reduce din inaltimea tavanului.


Pentru zona biroului am ales o lampa birou in culoarea ciocolatei,iar in zona de luat masa ,am gasit ceva fabulos ,un pendul atipic dar care se potriveste de minune.

Peretele opus ferestrei l-am lasat gol fara nicio aplica,desi gasisem cateva interesante,dar am optat spre o iluminare statica,joasa,la nivelul pardoselii,formata dintr-o asociere de mai multe elemente,puse in sir,unul langa altul.
Este vorba despre aceste lampadare pe care le-am gasit in mai multe dimensiuni si pe care le-am alternat formand acest sirag de lumina.




Cea mai mare provocare a venit prin alegerea luminii potrivite in zona superiora ,cea a dormitorului,la care nu exista nici usa ,nici draperie despartitoare.In acest sens am ales o structura supradimensionata,sub forma de stea,care acoperea mai mult de jumatate din vizualul catre acesta zona.Am ales becuri led Philips cu lumina rece si puternice iar in spatele acestui ansamblu,am folosit ca si alternativa de luminare, banda led,cu care am inconjurat-o .Exista un intrerupator iar in functie de necesitati se activeaza becurile sau banda led.

A fost un proiect ambitios si de durata,dar care a iesit asa cum si-au dorit proprietarii,eu ma bucur ca am luat si eu parte si am gasit exact elementele care sa faca acest loc mai frumos si mai util.






Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Un eveniment fericit-am fost aleasa sa testez o minunatie

Atunci cand tusea ne da batai de cap