Din inima Suediei,un elixir,Barnangen

Imi place sa descopar lucruri noi,locuri interesante si oameni frumosi.
Imi plac povestile din spatele tuturor si ori de cate ori am ocazia,le ascult si ma implic emotional.


Suedia,o tara nordica,surprinzatoare!
Fericirea in stil nordic?
LAGOM-echilibru,moderatie,armonie.





Barnangen ne ofera o experienta noua in ceea ce priveste ingrijirea pielii.Combina natura si stiinta,pentru ca noi sa ne simtim protejati.

Gama Nordic Care contine geluri de dus si lotiuni de corp,cu  ingrediente de inspiratie nordica,precum Cold Cream.
Eu le-am folosit si mi-au atras atentia si vreau si voua sa va povestesc despre ele.Le-am luat cu mine in vacanta,lasand acasa produsele uzuale,dar nu am regretat nicio secunda.

Gel de dus,Barnangen Caring

Textura fina,mirosul discret,ingredientele minune,sunt principalii vinovati pentru care am zis ca trebuie sa-l incerc.Dincolo  de acestea,am descoperit un gel de dus suav,cremos,un adevarat rasfat pentru pielea mea cu tendinta de uscare.Recipientul este generos si are un capac ingenios care ofera o dozare precisa.Spuma este bogata,nu trebuie aplicat mult produs,curata eficient si lasa o piele moale si hidratata.




Lotiune de corp Barnangen Caring

Perfecta pentru rutina zilnica,aplicata imediat dupa dus,este absorbita repede de piele.Datorita texturii fluide,este usor de intins pe toate zonele in care dorim hidratarea.Este prevazut cu o pompita care ne ajuta la dozare.Cantitatea este suficienta,400ml,ofera zile bune de rasfat pielii noastre.




Balsam de corp Barnangen All Over Rescue

Ei bine,l-am lasat la urma pe acesta,pentru ca este surpriza si bucuria din sufletul meu.
M-am indragostit iremediabil.Un unt de corp consistent,dar totodata bland.Hidrateaza si regenereaza pielea.Il pot declara un must-have al acestei veri.




Sunt fericita ca am reusit sa le descopar.Am gasit o Suedie plina de principii frumoase,asa cum este Lagom si ma bucur de tot ce-mi ofera viata,cu bune si cu rele!
Haideti sa zambim si sa gasim un echilibru in tot ceea ce facem!

O vara de poveste va doresc tuturor!

#BarnangenBeauty #LiveLagom #BuzzLagom



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Un eveniment fericit-am fost aleasa sa testez o minunatie

Atunci cand tusea ne da batai de cap

Unde mai mancam atunci cand iesim in oras?