Cu gandul tot la vacanta





Desi soarele nu mai are aceeasi stralucire si vantul adie in funzele ruginii ale copacilor,gandul meu zboara catre locurile pe care le-am stabatut si admirat in aceasta vacanta!

Incep prin a va spune ca am avut cea mai frumoasa vacanta,asta pentru ca am ales pentru prima data in viata mea sa fiu calator si nu turist.

Am lasat inima sa aleaga locurile si sufletul sa aleaga compania perfecta.

Inainte ,nu stiam sa calatoresc decat organizat,cineva imi planifica totul,eu doar plateam pretul convenit si mi se parea minunat.
Uitandu-ma in spate ,dupa experienta acestui an,mi-e mila de mine.Am pierdut atata timp facand ceea ce faceau toti,nimic in ritmul meu,nimic sa ma reprezinte.

Atatea check-in-uri,atatea obiective bifate,atatea cozi la casele de bilete.Nu vi se pare obositor?
All inclusive si tavile pline de mancare? Va suna cunoscut?
Haideti sa va arat ca se poate si altfel.Am strans 10 sfaturi cum sa aveti vacanta perfecta:

1.Inchiriati o rulota sau de ce nu ,cumparati-va chiar voi una,de aici,de exemplu .
Da,rulota!
Bugetul nu este unul alarmant de mare,asa ca se va dovedi o buna investitie pe viitor.







2.Plecati doar voi doi cu copiii in vacanta,lasati vecinii,prietenii sau rudele acasa la ele.Aveti nevoie de relaxare,nu de opinii ce se bat cap in cap.Este vacanta voastra la care ati visat un an intreg si de la care chiar aveti sperante ca va veti intoarce acasa nu obositi,ci cu bateriile incarcate.





3.Uitati de facebook sau instagram,bucurati-va de locurile in care sunteti si interactionati cu oamenii locului.Cele mai frumoase amintiri nu sunt cele o mie de poze pe care le faceti,incercand sa pareti perfecti pentru postarile pe retelele de socializare,cele mai frumoase amintiri raman in inima voastra.



4.O pereche de blugi si trei tricouri.Nu aveti nevoie de tot sifonierul.Strazile colorate si inguste sau nisipul fin si scoicile se vad la fel de bine si dintr-un outfit lejer,decat din unul sofisticat.



5.Faceti doar ce va place.Treziti-va tarziu,micul dejun savurat-l in aer liber,alaturi de ciripitul pasarilor.Plimbati-va agale,fara graba.savurati pe indelete fiecare frumusete ce va iese in cale.
Nimic fortat! 



6.Copiii va vor veni mereu in ajutor.Sunt atat de dornici sa aiba parintii in preajma,incat sunt chiar mai cuminti si mai ascultatori ca acasa.O sa fiti atat de surprinsi de frumusetea unui serial de desene si la fel de surprinsi ca va place sa va jucati impreuna copiii cu mingea sau cu jucariile lor, incat o sa spuneti ca ati ratat momente importante pana acum.





7.Daruiti! Zambete,imbratisari si daca tot e vorba de copiii,jucarii.La varsta lor ,jucariile ii bucura mai mult ca orice.Si ce daca nu sunteti langa un mall,exista cumparaturi online.Noi am cumparat de aici http://tiny.cc/hiatbz cele mai frumoase papusi,si asta doar pentru ca o seara inainte ne-am bucurat de noul serial BarbieDreamhouse Adventures de pe Minimax, impreuna toti trei.





8.Mancati mancare locala.Preparate,fructe,legume,mirosuri si culori,savori.Cumparati ingrediente si pregatiti chiar voi cina.Nimic mai simplu,nimic mai frumos!







9.Sa aveti 5 minute doar voi si cerul! Intinsi in iarba abia uscata de roua sau cu nisipul in plete,e la fel.Doar voi si cerul,nimic altceva.



10.Lasati vacanta sa fie o aventura,alegeti potecile nebatatorite,dati cu zarul pentru urmatoarea oprire sau pur si simplu refuzati sa va dati jos din pat.Simtiti locurile! Nu lasati povestile sa treaca pe langa voi,necitite.




Asa ca o incheiere,visati la urmatoarea vacanta....



Si pentru ca nu vreau ca aceste sfaturi sa para desprinse din carti,le-am asezonat cu cateva poze din vacanta noastra,vacanta pe care o declar cu mana pe inima ca fiind cea mai frumoasa si relaxanta.Fara limite,fara obligatii,doar noi trei,intr-o calatorie precum Barbie din serialul urmarit de Alessia.

Voi cum sunteti? Turisti sau calatori? :)





#Barbie #Barbie60 #Unboxing #PotiFiOriceitiDoresti #DreamhouseAdventures














Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Un eveniment fericit-am fost aleasa sa testez o minunatie

Atunci cand tusea ne da batai de cap