Alpro Shhh…This is NOT M*lk – Din plante pentru iubitorii gustului de lapte!

      


      Sunt cateva luni de cand incerc sa renunt la laptele de vaca.Caut alternative si incerc retete adaptate la nevoile mele de acum.

      Nu este o misiune usoara,va zic de pe acum: bauturile vegetale nu sunt toate la fel si sunt greu de ales doar privind raftul.Trebuie sa le gusti si sa citesti atent si ingredientele.

      Din migdale,ovaz,cocos sau orez,toate promit sanatate ,gust si o inlocuire perfecta a laptelui nu numai in cafea ci si in prepapatele cu care noi suntem obisnuiti: clatite,budinci,deserturi fel de fel.

      Experienta cu toate acestea,mie mi-a demonstrat contrariul: nu toate acestea sunt gustoase,nu toate se potrivesc retetelor pe care noi le avem.

      Dar dintre toate,experimentand ,am ajuns la concluzia ca bautura vegetala Alpro,se multeaza cel mai bine pe nevoile mele.


O-V-A-Z! Iti vine sa crezi? Atat de simplu, dar atat de delicios.


      Gustul este bogat si dens,textura perfecta:nici prea lichid,dar nici crema.

      Shhh… This is Not M*lk este o bautura vegetala pe baza de ovaz, cu adaos de calciu si vitamina D, contribuind astfel la aportul zilnic din acesti nutrienti esentiali. Ba chiar mai mult decat atat, nu contine zahar.

      Ca toate gusturile sa fie multumite, exista doua optiuni. Gustul bogat si cremos al variantei Whole (3,5%) si gustul fin si bland al variantei Semi (1,8%).Le-am incercat pe amandoua si sunt delicioase.

      Si ca sa vedeti ca nu vorbesc prostii,iata cum le-am combinat eu.

      In cafea ma intereseaza sa nu dilueze gustul cafelei si nici sa nu o indulceasca.Textura a devenit cremoasa,spuma densa iar un strop de scortisoara i-a dat aerul acela estival.



      

      Clatitele au iesit parca mai pufoase ca de obicei,elestice,nu s-au rupt,iar gustul este neschimbat.

      Noi iubim clatitele,asa ca am fost foarte fericita ca am gasit aceasta solutie fara sa fac niciun compromis sau rabat la gust.



      Daca tot am vorbit de clatite,va las reteta mea de clatite,cu care nu dau gres niciodata si ies super pufoase si gustoase.


Ingrediente

2 oua
200 ml bautura vegetala Alpro
150g faina alba
Coaja rasa de lamaie
Estenta de vanilie
Se amesteca toate si se bat cu telul nu mai mult de doua minute , compozitia se aereaza in acest fel si clatitete noastre ies pufoase.
Se incinge tigaia de clatite si se pune un cubulet de unt sau doar ulei,cum doriti.Se coc pe ambele parti,apoi le umplem cu crema de ciocolata sau cu dulceata voastra preferata.Eu tocmai ce am terminat de facut gemul de caise si l-am folosit pe acesta.


De ce Alpro ? Nu numai pentru ca este bun si gustos,ci si pentru ca este o varianta sanatoasa,o alternativa la laptele de vaca de care tot mai multi ne ferim in ultimul timp.




Pofta Buna!


#BUZZalpro #alprovocarea #notmilk




Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Un eveniment fericit-am fost aleasa sa testez o minunatie

Atunci cand tusea ne da batai de cap