Primavara Secom din sufletul meu

Bine v-am regasit dragele mele,


Am sa va povestesc azi despre primavara din sufletul meu.
Ea se numeste Secom,mai exact produsele fito-dermatocosmetice comercializate de ei si anume Life-flo.

Firma Secom o cunosteam de mult,fetita mea a crescut frumos alaturi de produsele lor,asa ca a venit timpul si mamicii sa fie rasfatata cu produse exceptionale.
Imi place ca Secom este o companie romaneasca,promototor al frumusetii cu ingrediente de inalta calitate.
Prin extinderea portofoliului Secom cu gama de produse Life-flo,compania asociaza suplimente alimentare pentru necesitatile interne ale organismului cu produse topice pentru sanatatea si frumusetea tenului,a pielii,a parului si a unghiilor.


Am sa punctez mai jos doar cateva dintre avantajele alegerii fito-dermatocosmetice Life-flo si am sa va las pe voi sa le cititi si sa vedeti daca vi se potrivesc.




Secom  a deschis, incepand cu anul 2013, propriul lant de 
magazine de prezentare si vanzare,aveti aici locatiile.
Conceptul inovator al magazinelor Secom consta in asocierea consultantei naturopate oferite pe loc, la cel mai inalt standard, in cadrul magazinelor, cu oportunitatea participarii la evenimente de educare pentru sanatate si frumusete. Secom ofera, de asemenea, servicii de consultanta fito-dermatocosmetica ce includ: identificarea tipologiei de ten, personalizarea rutinei de ingrijire a pielii, unghiilor si parului si elaborarea unui plan pentru remedierea problemelor acestora.

De acest lucru am avut si eu parte cand le-am trecut pragul,un consultant Secom mi-a identificat imediat nevoile tenului meu si mi-a oferit informatiile de care aveam nevoie ,ca sa pot alege exact produsele de care am nevoie.

Produsele fito-dermatocosmetice Life-Flo contin o gama larga de :

-Uleiuri din ingrediente pure,atat pentru ingrijirea pielii cat si pentru par,aromaterapie sau pentru masaj.




-Unturi de corp,pentru ingrijirea si hranirea pielii,din esente organice




-Pudre de argila,pentru detoxifiere,exfoliere,pentru produse home-made:masti de fata,impachetari.




-Creme si spayuri,oferind cate o solutie perfect potrivita fiecarui tip de piele.


Intr-un alt articol am sa va arat  ce produse am ales si cum le-am folosit si de asemenea daca au fost benefice sau nu nevoilor mele. #buzzsecom
Pana atunci va las sanatoase,lectura placuta si o primavara frumoasa :)


Pupici de la Cris!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Un eveniment fericit-am fost aleasa sa testez o minunatie

Atunci cand tusea ne da batai de cap