Secom si fito-dermatocosmeticele minune Life-flo

Buna dragele mele,

Va povesteam zilele trecute de primavara Secom din sufletul meu.
Azi m-am gandit sa va arat si voua produsele fito-dermatocosmetice Life-flo care m-au fascinat.
Este vorba despre Grapeseed Pure Oil,Magnesium Body Scrub,Red Maroccan Clay si Sea Bukthorn Pure Special Oil.

Am sa le iau pe fiecare in parte,sa le descoperim impreuna.

 Grapeseed Pure Oil,uleiul din seminte de struguri,care datorita continutului bogat in antioxidanti ,are efect antiaging,confera elasticitate pielii mature si ii reda fermitatea.
L-am folosit imediat dupa dus,cand puterea de absortie este foarte mare,pe tot corpul.
Am folosit o cantitate redusa de ulei deoarece consistenta este una fluida,ce se poate foarte usor intinde si masa.
Pielea nu a ramas uleioasa ,imediat dupa folosire ramane catifelata,placuta la atingere,iar pe termen lung reduce degradarea colagenului si a elastinei pentru atenuarea aspectului ridat al pielii.
In concluzie imi place,atat textura cat si efectele pe termen scurt si lung.
Am facut si o masca home-made cu acest ulei,dar si cu Red Maroccan Clay.


Am pus doua masuri de argila si am turnat picatura cu picatura uleiul pana am ajuns la consistenta dorita.Am citit prospectul si se poate folosi in combinatie cu apa,dar nu am vrut sa am acel efect de strangere a fetei.
Cu ajutorul unei pensule cosmetice,am aplicat in strat generos pe fata si decolteu si am lasat-o sa actioneze 20 minute.
Datorita uleiului din compozitie,pielea nu strange,deci nu exista niciun disconfort in acest sens.
Am clatit apoi fata din abundenta,fara sa mai folosesc alt produs cosmetic gen sapun sau gel de curatare.
Pe loc tenul s-a luminat,a devenit catifelat,pe semne ca i-a placut micul rasfat.
Am sa folosesc aceasta masca o data pe saptamana si tenul meu cu siguranta imi va multumi.


Un alt produs care mi-a placut este Magnesium Body Scrub ,un exfoliant pe baza de sare de magneziu,pentru o piele revitalizata,cu aspect sanatos.
Este sub forma de gel,cu mici cristale de sare,care prin masare ,exfoliaza usor pielea.
Pentru o corecta exfoliere,se vor folosi doar miscari circulare,iar dupa acest procedeu se clateste din abundenta cu apa.
Nu se utilizeaza pentru fata si nici in zonele cu sensibilitate ridicata.
Eu il folosesc o data pe saptamana,iar dupa aplic o hidratare cu Uleiul din samburi de struguri,care merg foarte bine impreuna.
Nu cred ca trebuie sa va mai spun ca pielea este tonifiata si catifelata iar prin aportul mare de minerale cu grad inalt de puritate,pielea mea este revigorata.


Ultimul produs testat este Sea Bukthorn Pure Special Oil. , Ser de noapte pe baza de catina, cu efect intens regenerator,denumit si ''ginsengul romanesc''.
Contine ulei pur de catina alba, provenita din cultura organica, obtinut prin presare la rece
Bogat in vitamine precum A, B1, B2, C, E, F si P, dar si minerale si acizi grasi.

Formula bogata in biocomponente cu actiune sinergica antioxidanta, hidratanta, revitalizanta si regeneratoare.
In cazul meu a inlocuit cu succes crema de noapte,iar pipeta mi s-a parut geniala,pentru dozarea precisa a produsului.
Consistenta este una fluida care se intinde foarte usor.
Am folosit serul seara de seara,prin masarea delicata intra repede in piele,dar o coloreaza intens.Acest lucru nu deranjeaza,deoarece a doua zi dimineata colorarea dispare si pielea este elastica,moale,catifelata,placuta la atingere.

Acestea sunt produsele minune descoperite de mine cu ajutorul #buzzsecom,de care sunt foarte multumita,sper sa gasiti util articolul si sa va apropiati si voi de produsele Life-flo de la Secom asa cum am facut-o si eu dealtfel.

La buna vedere,
Pupici de la Cris!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Un eveniment fericit-am fost aleasa sa testez o minunatie

Atunci cand tusea ne da batai de cap