Cum m-am vopsit acasa cu Syoss

Hello girls,



Nu mai am 20 de ani si firele de par albe isi cam fac aparitia.De la an la an tot mai multe spre disperarea mea.
Dar noi femeile suntem norocoase,a fost descoperita vopseaua pentru par si ne putem schimba culoarea ori de cate ori dorim.Acasa sau la salon.


Nu sunt contra vopsirii parului acasa,dar,da,prefer rasfatul la un salon.
Azi m-am hotarat sa incerc sa ma vopsesc singura in intimitatea casei mele.

Am fost la cumparaturi si cu greu m-am oprit la o vopsea,din multitudinea de marci disponibile pe piata.
Am ales Syoss Professional ,nuanta 3-1 saten inchis,eu avand tot un saten pe par.



O cutie contine un tub cu vopsea,un recipient cu aplicator ,o pereche de manusi de protectie,un pliculet cu balsam intensificator de culoare si un pliant cu instructiuni de utilizare.

Am citit instructiunile cu mare atentie si mi-am ales timpul optim adaptat la textura firului meu de par si al istoricului de par vopsit anterior,de 30 minute.





Am amestecat tubul de vopsea cu lotiunea din recipient intr-un vas de ceramica,eu nu am folosit aplicatorul ca mi-a fost frica ca nu ma descur singura cu el.Acum ca am capatat experienta,data viitoare voi folosi si aplicatorul.


Vopseauna este cremoasa,miroase frumos si discret,nu curge,iar cu pensula a mers aplicata foarte usor.


Am lasat sa actioneze 30 minute timp in care am rasfoit noul catalog Syoss,visand la urmatoarea culoare de incercat.

Am clatit si am aplicat balsamul din cutie.Parul a devenit foarte moale ,iar uscat ulterior am descoperit o frumoasa nunta de saten,uniform repartizata pe toata lungimea parului,stralucind in bataia soarelui foarte frumos.


Ma bucur ca mi-am infrant temerile legate de vopsitul acasa,parul poate deveni spectaculos de frumos si fara sa mergem neaparat la un salon si sincera sa fiu si cu bani putini.

Aceasta vopseam am achizitionat-o la un pret de  17 ron si sunt foarte multumita de rezultat , o recomand cu drag.

Voi ati incerca sa va vopsiti acasa?









Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Un eveniment fericit-am fost aleasa sa testez o minunatie

Atunci cand tusea ne da batai de cap