Articulatiile la control



A venit primavara.

Ba este cald,ba este frig,iar articulatiile  o iau razna,parca sunt un barometru,prezic vremea mai bine ca un meteorolog.

Durerea de articulatii nu era una profunda,dar pe termen lung devenea sacaietoare si imi afecta ritmul zilnic.Am incercat fel de fel de remedii in ultimii ani,dar niciunul nu a dat rezultatul asteptat de mine: stergerea durerii din vocabularul meu.Aveau efecte provizorii,in sensul ca odata terminata cura,la cateva luni durerile apareau din nou iar solutia mea era sa caut iar si iar remedii noi.

Dupa foarte multe cautari,anul trecut,o prietena mi-a recomandat un supliment alimentar,Artrisalm , un produs pe baza de plante,de la Ayurmed . Clar eu aveam o afectiune cronica cu care ma razboiam de mai multi ani,asa ca am incercat si eu acest tratament.




M-am documentat temeinic si am cumparat tratamentul intai pentru o luna,apoi vazand ca articulatiile mele isi pierd rigiditatea si durerile se amelioreaza treptat,am achizitionat tratamentul pentru inca doua luni.


O cura recomandata este de trei luni.Se administreaza 2 tablete de trei ori pe zi,la o ora dupa ce luam masa.Un flacon are 100 de tablete,deci ne ajunge pentru o jumatate de luna.

Si iata-ma in noul an,gata sa incep a doua cura de 3 luni cu Atrisalm,vreau sa-mi pastrez functionalitatea normala a articulatiilor,durerile articulare au disparut iar de acum vizionez rubrica meteo daca doresc sa stiu cum va fi vremea in ziua urmatoare :)

Usturoiu,ginsengul,ghimbirul si turmericul sunt doar cateva din ingredintele acestui remediu,stiute ca fiind puternic antiinflamatore.In plus de rolul antiinflamator,vreau sa va zic ca si detoxifica organismul prin stimularea tranzitului intestinal si al diurezei si sustine sistemul imunitar,de autoaparare a organismului.




ARTRISALM,articulatii fara dureri!

Voi ce remedii folositi cand articulatiile va joaca feste?




Comentarii

  1. Am folosit. E un adjuvant complex si util. Mi-a facut bine si revin la o cura din cand in cand.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un eveniment fericit-am fost aleasa sa testez o minunatie

Atunci cand tusea ne da batai de cap