Stau si ma gandesc cateodata ce norocoasa sunt ca m-am nascut femeie.

Femeile pot plange fara sa para ridicole,pot purta haine colorate,se pot machia,ascunzandu-si din defecte,greselile le sunt tolerate,amenzile la circulatie mai putine,sunt salvate primele in caz ca se scufunda un vas si exemplele pot continua la nesfarsit.Am dreptate?

Fericirea face o femeie frumoasa,asa ca am decis sa fiu fericita.



Fericirea mea consta in faptul ca am gasit o formula perfecta pentru a avea o piele frumoasa.De zona fetei m-am ocupat gasind cremele si elixirurile potrivite,dar de corp mai putin.In afara de un scub saptamanal si un lapte de corp aplicat dupa fiecare dus,nu am facut.
Acestea ,plus o dieta dezechilibrata si un stil de viata inactiv,au dus la aparitia celulitei.


Ce este celulita?

Reprezinta o acumulare de grasime(tesut adipos) la nivelul coapselor,soldurilor si feselor.
Ati auzit probabil de termenul de coaja de portocala.Ei bine,ea este,celulita!

Am inceput sa fac exercitii care-mi solicitau partea de jos a corpului.Pentru ca nu am avut timp sa merg la sala mi-am cumparat un stepper M-au ajutat foarte mult si exercitiile video de pe internet.Daca sunteti interesate,va las cateva linkuri utile.

Desi corpul se transforma usor,usor prin exercitiile practicate,celulita era la fel de prezenta.

Cautand remedii,am gasit cateva produse pe care le-am folosit si la mine au dat rezultate vizibile.


Cunoasteti produsele Remary? 
Eu le-am gasit distribuite online, de Glemis.

Misiune Remary :  Este aceea de a reda frumusetea naturala a femeilor,dar si de a seta noi standarde in fiecare zi .

Am ales sa-mi comand doua dintre produsele lor,adaptate nevoilor mele si bazandu-ma foarte mult si pe parerea celorlalte femei care le-au folosit: Crema termoactiva anticelulitica si Crema pentru slabit cu alge  . 





De ce Crema termoactiva anticelulitica Remis?

Aveam nevoie de un produs care sa-mi remodeleze corpul si sa-mi redea fermitatea pielii.
Aleg produse cat mai aproape ca si ingrediente active,de natura.
Inovatiile in domeniu sunt ca o certificare ca produsele sunt de cea mai buna calitate.
Cea mai recenta inovatie este complexul Pro Active Remary,care este alcatuit de extracte din plante cu rezultate dovedite in reducerea celulitei.
Are efect termoactiv care ajuta pielea sa fie permeabila si ingredintele miraculoase sa ajunga acolo unde este nevoie de ele si anume in stratul de piele afectat de celulita.

Experienta mea

Textura este una cremoasa,se intinde usor si nu necesita o cantitate mare de produs.
Mirosul este placut,discret.
Se absoarbe foarte repede si nu lasa urme grase.
Dupa fiecare aplicare imbracam zona respectiva cu ceva gros,pentru ca, fiind un produs termoactiv,degaja o caldura placuta.
Am folosit acest produs in fiecare seara,dupa dus si in doua saptamani de la inceperea tratamentului  pielea este mai neteda,mai catifelata iar celulita este vizibil ameliorata.
Produsul se gaseste sub trei forme,la 30ml,250ml si 500 ml,lasandu-va libertatea sa alegeti gramajul preferat.





De ce Crema pentru slabit cu alge?

Elimina toxinele,cine si-ar dori o piele plina de toxine?
Reduce retentia de lichid
Stimuleaza circulatia sanguina
Estompeaza celulita
Mentine pielea elastica

Experienta mea

Miros divin,o placere cand vine timpul unui mic masaj cu aceasta crema.
Am folosit-o ca si crema pentru masaj in partea inferioara a corpului,acolo unde tesutul adipos trebuia remodelat.
Textura cremoasa,se intinde foarte usor.
Se absoarbe bine si nu lasa urme grase.
Am folosit-o de trei ori pe saptamana,atunci cand mergeam la masajul anticelulitic.
Dupa doua saptamani de la prima aplicare am facut masuratorile:din zona abdomenului au fost , -4 cm,din zona coapselor ,-5 cm .





Atunci cand iti gasesti echilibru in tot ceea ce-ti propui si zilele ni se par mai frumoase.

Nu uitati,pentru o piele sanatoasa ,neteda,fara imperfectiuni ne trebuie atat de putine lucruri,toate la indemana: o crema anticelulitica potrivita,putina miscare si o dieta saraca in glucide si carbohidrati!


Daca vrem,reusim!

























Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Un eveniment fericit-am fost aleasa sa testez o minunatie

Atunci cand tusea ne da batai de cap